minarostami1401 minarostami1401 .

minarostami1401

چگونه در سال 2022 يك رژيم غذايي سالم داشته باشيم ؟

 احتمالاً اهداف سلامتي خود را براي سال 2022 يادداشت كرده ايد، و از آنجايي كه خواننده اين وب سايت هستيد، تقريباً مطمئن هستم كه بهبود رژيم غذايي و تناسب اندام در ليست شما قرار دارد.مديريت فرآيند

و اين فوق العاده است!

نمي‌خواهم روحيه شما را تضعيف كنم، اما آمار نشان مي‌دهد كه در حالي كه بيش از 50٪ از مردم تصميمات سال نو را براي كاهش وزن و بهبود رژيم غذايي و تناسب اندام مي‌گيرند، بيش از 80٪ تا ماه فوريه از اين اهداف دست مي‌كشند.

اين به دلايل متعددي اتفاق مي افتد، از جمله جاه طلبي بيش از حد و نداشتن برنامه روشن يا دلبستگي عميق به هدف. اگر در گذشته ناموفق بوده ايد، نگران نباشيد!

 

| ايجاد تغييرات كوچك و واقعي

رويكرد بوقلمون سرد، يا به اصطلاح بيرون انداختن مواد غذايي در كمدهاي آشپزخانه، يخچال و فريزر و 100٪ مواقع "تميز خوردن"، دستور العملي براي فاجعه براي اكثر مردم است. و اين به اين دليل است كه اين رويكرد به طور ناخودآگاه شما را در يك ذهنيت رژيم غذايي محدود قرار مي دهد، كه مي دانيد باعث شكست مي شود.

به جاي اينكه هرگز تنقلات مورد علاقه خود را نخوريد، وعده هاي غذايي خود را كاهش دهيد و فقط چند بار در هفته آنها را بخوريد. به جاي تلاش براي كاهش ده پوند در ماه، به كاهش وزن يك پوند در هفته فكر كنيد. به جاي برنامه ريزي براي پياده روي يك ساعته در روز، ۱۵ دقيقه پياده روي سريع را در نظر بگيريد.تسلط به زبان انگليسي در سال 2022

هرچه تغييرات شما دست يافتني تر و واقعي تر باشد، شانس بيشتري براي انجام مداوم آنها خواهيد داشت. به محض اينكه يكنواخت شويد، به طور طبيعي بر روي آنها خواهيد ساخت. بنابراين، پياده روي يك ساعته كه ممكن است در ابتداي سال غيرواقعي باشد، تا پايان سال بيهوده خواهد بود.


برچسب: رژيم غذايي،تناسب اندام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۴۶ توسط:minarostami1401 موضوع: نظرات (0)

چگونه سريع تر به خواب رويم؟

آيا وقتي سرتان به بالش برخورد مي كند به خواب مي رويد؟ سقوط سريع در سرزمين سر زدن ممكن است مانند نيروانا به نظر برسد، اما نشانه يك خواب سالم نيست.

ربكا رابينز، متخصص خواب، مدرس بخش پزشكي خواب دانشكده پزشكي هاروارد، مي گويد: «فردي كه به خوبي استراحت كرده است، بلافاصله به خواب نمي رود.نظريه اكتساب زبان

رابينز افزود: «به خواب رفتن براي يك فرد سالم حدود 15 دقيقه طول مي كشد. «به خواب رفتن از خود خواب متمايز است، كه وقتي فرد به شدت خسته است مي تواند نااميد كننده باشد.

او گفت: "با اين وجود، صبور باشيد كه خواب فرا خواهد رسيد و هر چه بيشتر در مورد نخوابيدن استرس داشته باشيد، احتمال به خواب رفتن شما كاهش مي يابد."

 

چگونه سريعتر به خواب برويم؟

اكنون كه انتظارات شما واقع بينانه است - خاموش شدن مثل چراغ سالم نيست، و اگر به 10 تا 20 دقيقه براي به خواب رفتن نياز داريد، نبايد نگران باشيد - در مورد آن شب هايي كه خواب بيش از حد گريزان است، چطور؟يادگيري سريع تر و بهتر

 

از روياپردازي دست نكش. اين عادات را حفظ كنيد و خيلي زود مغز شما به طور خودكار متوجه خواهد شد كه بالش مساوي است با خواب. سپس شايد آن روياي سريعتر به خواب رفتن محقق شود - به روشي سالم.


برچسب: خواب،سلامتي،استرس،روياپردازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۸:۳۷ توسط:minarostami1401 موضوع: نظرات (0)

خواب: بهترين موقعيت هاي خواب كدامند؟

بهترين وضعيت خواب چيست؟

آيا به پشت، پهلو يا شكم مي خوابيد؟ ممكن است موقعيت خواب مورد علاقه خود را داشته باشيد، يا ممكن است هر از چند گاهي آن را تغيير دهيد. و اگر باردار شويد يا مشكلات سلامتي خاصي داشته باشيد، گاهي اوقات نحوه خواب شما تغيير مي كند. در اين موارد، داشتن حالت خواب مناسب مي تواند تفاوت زيادي در احساس شما هنگام بيدار شدن ايجاد كند. آيا بهترين وضعيت خوابيدن را متناسب با شرايط خود انتخاب مي كنيد؟تحريك كننده ذهن براي سالمندان

بدخوابي مي تواند باعث يا تشديد درد گردن يا كمر شود. همچنين ممكن است راه هاي هوايي به ريه هاي شما را مسدود كند كه منجر به مشكلاتي مانند آپنه انسدادي خواب شود. برخي تحقيقات حتي نشان مي دهد كه وضعيت خواب اشتباه ممكن است باعث شود سموم به آرامي از مغز شما خارج شوند. به خواندن ادامه دهيد تا بياموزيد نحوه خوابيدن چگونه مي تواند از چندين جهت بر سلامت شما تأثير بگذارد.

1.     موقعيت جنين

تقريباً 41 درصد از افراد با استفاده از يك حالت پهلوي خاص با خم شدن زانوهاي خود به پهلو مي خوابند. بغل خواباني كه با پاهاي خميده و خميده به سمت تنه مي خوابند، در وضعيت جنيني مي خوابند.

برخي از مطالعات نشان مي دهد كه زنان بيشتر از مردان در اين وضعيت مي خوابند، اگرچه تحقيقات ديگر اين موضوع را رد مي كند. ممكن است انتخاب خوبي براي زنان باردار باشد زيرا اين وضعيت گردش خون را براي مادر و جنين بهبود مي بخشد.ارتقاي مهارت كاركنان و زيردستان

اگر به اين شكل خوابيدن به لگن شما آسيب مي رساند، قرار دادن بالش بين زانوها ممكن است به كاهش فشار كمك كند.


برچسب: خواب،سلامتي،موقعيت جنين،سموم بدن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۳:۰۳ توسط:minarostami1401 موضوع: نظرات (0)

بهترين بازي ها و تمرين هاي ذهني براي بهبود حافظه

وقتي به دكتر مي‌رويم، تا رسيدن به پاركينگ مي‌توانيم تا 80 درصد از آنچه به ما گفته مي‌شود فراموش كنيم.

چند چيز وجود دارد كه مي تواند باعث اين نوع از دست دادن حافظه كوتاه مدت شود. به عنوان مثال، يك تشخيص تكان دهنده مي تواند باعث شود كه كسي نتواند بر آنچه كه دكتر مي گويد تمركز كند و بنابراين قادر به جذب اطلاعات نيست (تمركز و حافظه به يكديگر وابسته هستند). يا اگر دستورالعمل‌هاي چند مرحله‌اي به شما داده مي‌شود، ممكن است فقط تعدادي از موارد را به خاطر بسپاريد، شايد به ترتيب اشتباه - نتيجه طبيعي بارگذاري اطلاعات جديد. دلايل ريشه اي يك حافظه كمتر از ستاره بسيار زياد است. (در مورد چهار موردي كه به احتمال زياد بر عملكرد مغز شما تأثير مي گذارد بيشتر بدانيد).تمركز بر فناوري هاي نو براي يادگيري مهارت هاي زباني

راه‌هايي براي بهبود حافظه و تمركز از طريق بازي‌ها و تمرينات مغزي و همچنين تقويت عادات خوب وجود دارد. قبل از اينكه به بهترين بازي هاي ذهني و تمرينات براي بهبود حافظه بپردازيم، مهم است كه بفهميم اين بازي هاي حفظ كردن چگونه و چرا كار مي كنند.

 

بازي هايي كه حافظه را در برنامه Total Brain بهبود مي بخشد

بازي هاي حافظه محور Total Brain از تكنيك هاي اثبات شده براي بهبود حافظه استفاده مي كنند:

·   چهره ها و نام ها

اگر در به خاطر سپردن و به خاطر سپردن اطلاعات ضروري درباره افراد جديدي كه ملاقات مي كنيد مشكل داريد، چهره ها و نام ها مي توانند به شما كمك كنند. اين بازي يك سري افراد جديد را در راندها "معرفي" مي كند، از جمله نام و شغل آنها، تا توانايي شما در ايجاد ارتباط براي يادآوري بهتر را بهبود بخشد. مرتبط كردن اطلاعات جديد با يك مورد نامرتبط يك هك مفيد براي به خاطر سپردن سريع چيزي است. در اين مثال، هواپيماي شخصي در ساعت 2 بعد از ظهر حركت مي كند. براي اينكه زمان را به خاطر بسپارند، دو بال هواپيما را به تصوير مي كشند و مي گويند: هواپيماي دو بال من ساعت 2 بعدازظهر حركت مي كند. اين حافظه تداعي شما در محل كار است.بهبود مهارت هاي زبان انگليسي


برچسب: تقويت حافظه،بازي ذهني،مهارت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۳:۲۶ توسط:minarostami1401 موضوع: نظرات (0)

خودسازي يك عمر طول مي كشد

 وقتي ما بچه هستيم، والدين، مراقبان و معلمان ما معمولاً مسيرهاي ما را به سمت رشد شخصي تعيين مي كنند. اما وقتي از خانه بيرون مي‌رويم و وارد دنياي بزرگسالان مي‌شويم، تعيين اهداف به ما بستگي دارد..تقويت حافظه طبق علم

خودسازي يك فرآيند مادام العمر است - اما نه يك فرآيند خطي. موقعيت‌هاي جديد به مهارت‌هاي جديد و متفاوتي نياز دارند، و چالش‌ها اغلب در زندگي بزرگسالي زماني به وجود مي‌آيند كه انتظارش را نداريد. اما اين فرآيند تعيين اهداف شخصي و نگاه كردن به درون خود، بخشي از عميق ترين و با ارزش ترين كار زندگي است. اگر اين فرآيند براي شما جديد است، اشكالي ندارد - از كوچك شروع كنيد.

چند استراتژي خودسازي

فهرست بالا ممكن است براي مقابله با همديگر دلهره آور باشد، بنابراين يك يا دو حوزه را براي شروع انتخاب كنيد و اهداف ملموسي را براي خود تعيين كنيد تا دانش و مهارت هاي خود را ارتقا دهيد.

 

1. كتاب بخوانيد و به پادكست گوش دهيد

خواندن كتاب مقرون به صرفه ترين راه براي به دست آوردن ديدگاهي غير از ديدگاه خودتان است. برخي افراد قسم مي خورند كه خواندن رمان تنها چيزي است كه فرد براي بهبود خود نياز دارد. ديگران تمايل دارند كتاب هاي خودياري و غيرداستاني را انتخاب كنند. كتاب‌هاي خودياري، در حالي كه زماني خجالت‌آور يا خفه‌كننده تلقي مي‌شدند، در حال رنسانس هستند - كارشناسان از زمينه‌ها و زمينه‌هاي مختلف مجموعه‌هاي مقاله، خاطرات و تحقيقاتي را منتشر كرده‌اند كه به خوانندگان فرصتي براي تأمل در زندگي خود داده‌اند. كتاب‌هاي محبوب مدرن خودياري عبارتند از: «دهه تعريف»، «چگونه كار را انجام دهيم»، «چيزهاي زيباي كوچك»، «به‌شدت جسورانه» و «هنر نامحسوس تلافي نكردن».سلامت مغز،نحوه بهبود حافظه

همچنين پادكست هاي زيادي وجود دارند كه توصيه مي كنند، داستان مي گويند و اگر سبك يادگيري شما بيشتر شنيداري باشد تا ديداري، بينشي را ارائه مي دهند.


برچسب: خودسازي،استراتژي،پادكست،كتاب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۳۷ توسط:minarostami1401 موضوع: نظرات (0)

چگونه هر روز خود را بهبود بخشيد ؟

 در اين مقاله، خواهيد فهميد كه چگونه هر روز خود را بهبود ببخشيد تا بتوانيد زندگي مورد نظر خود را داشته باشيد.

زندگي شما مانند يك درخت است: از يك دانه شروع مي شود، سپس ريشه مي كند، سپس از زمين بلند مي شود. با هر فصل، درخت بلندتر و بلندتر مي شود، ميوه مي دهد و سپس براي مدتي راكد مي ماند تا دوباره در بهار چيزها را بچيند.

رشد شخصي و خودسازي پيشرفت طبيعي همه چيز است زيرا كساني كه از تغيير امتناع مي ورزند در زمستان دائمي گير مي كنند.

«بيست سال بعد از كارهايي كه انجام نداده‌ايد بيشتر از كارهايي كه انجام داده‌ايد نااميد خواهيد شد. بنابراين خطوط كمان را دور بيندازيد. از بندر امن دور شويد. بادهاي تجاري را در بادبان هاي خود بگيريد. كاوش كنيد. رويا. كشف كردن."

مارك تواين

 

زندگي منتظر نمي ماند تا شما شروع به حركت كنيد، حتي زماني كه ساكن بمانيد اتفاق مي افتد.بنابراين، شروع به حركت كنيد. بياموزيد كه چگونه خود را بهبود بخشيد و زندگي روياهاي خود را با اجازه دادن به خود براي زندگي، لذت بردن و قدرداني از تمام فصولي كه از آن عبور مي كنيد، بسازيد.تقويت اسپيكينگ زبان انگليسي

 

 

در اينجا شما چند مرحله براي بهبود هر روز و رشد به عنوان يك شخص داريد:

 از تجربيات گذشته خود استفاده كنيد

گذشته بهترين معلم شماست. اينطور نيست؟

شهود شما با تجربيات شما توسعه يافته و بهبود مي يابد. ضمير ناخودآگاه شما هر بيت اطلاعاتي را كه دريافت مي كنيد ذخيره مي كند، تجزيه و تحليل مي كند، معني مي دهد و فايل مي كند. و هنگامي كه زمان فرا مي رسد، در يك ثانيه، "پرونده" مورد نياز شما را به آگاهي شما مي رساند.رشته هاي پرطرفدار پزشكي

"يك رويداد ناگوار از گذشته اكنون يك پرونده اضطراري است كه مي‌توان از آن به‌عنوان نمونه‌اي از نحوه حركت يا عدم حركت به جلو استفاده كرد."


برچسب: خودسازي،رشد شخصي،تجربيات گذشته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۹:۳۰ توسط:minarostami1401 موضوع: نظرات (0)

چند استراتژي توسعه شخصي

مهم است كه پيشرفت شخصي خود را در محل كار به حداكثر برسانيد. خوشبختانه، راه هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي تيم و كسب و كار خود بهبود بخشيد.

اتخاذ يك طرز فكر رشد براي توسعه افراد ضروري است، خواه به شكاف‌هاي دانش، سلامت و رفاه، تقويت مهارت‌هاي موجود و تغيير تعادل بين كار و زندگي شما يا حتي يادگيري چيزهاي كاملاً جديد باشد.

با ارزيابي عملكرد خود شروع كنيد. پس از شناسايي نقاط ضعف/چالش‌هايي كه اميدواريد بهبود يابند، به فهرست زير براي برخي از استراتژي‌هاي توسعه شخصي ملموس و ملموس نگاهي بيندازيد. .يادگيري متفاوت زبان

 

چند استراتژي توسعه شخصي كه موثر هستند

مهارت هاي موجود را بهبود بخشيد

وقتي صحبت از خودسازي به ميان مي آيد، ما اغلب بر يادگيري چيزهاي جديد تمركز مي كنيم. اما گاهي اوقات ممكن است بخواهيد به جاي رفع يكي از نقاط ضعف خود، به فكر بهبود چيزي باشيد كه قبلاً در آن مهارت داريد. اغلب اوقات ما روي نكات منفي خود تمركز مي كنيم. اما اگر بتوانيد چيزي را كه قبلاً در آن مهارت داريد تقويت كنيد، مي توانيد در آن فوق العاده شويد. مزاياي آن براي كسب و كار كوچك شما مي تواند خيره كننده باشد.شيوه ي فكر كردن شما و مسير يادگيري


برچسب: استراتژي،توسعه شخصي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۳:۵۰ توسط:minarostami1401 موضوع: نظرات (0)