minarostami1401 minarostami1401 .

minarostami1401

چگونه در سال 2022 یک رژیم غذایی سالم داشته باشیم ؟

 احتمالاً اهداف سلامتی خود را برای سال 2022 یادداشت کرده اید، و از آنجایی که خواننده این وب سایت هستید، تقریباً مطمئن هستم که بهبود رژیم غذایی و تناسب اندام در لیست شما قرار دارد.مدیریت فرآیند

و این فوق العاده است!

نمی‌خواهم روحیه شما را تضعیف کنم، اما آمار نشان می‌دهد که در حالی که بیش از 50٪ از مردم تصمیمات سال نو را برای کاهش وزن و بهبود رژیم غذایی و تناسب اندام می‌گیرند، بیش از 80٪ تا ماه فوریه از این اهداف دست می‌کشند.

این به دلایل متعددی اتفاق می افتد، از جمله جاه طلبی بیش از حد و نداشتن برنامه روشن یا دلبستگی عمیق به هدف. اگر در گذشته ناموفق بوده اید، نگران نباشید!

 

| ایجاد تغییرات کوچک و واقعی

رویکرد بوقلمون سرد، یا به اصطلاح بیرون انداختن مواد غذایی در کمدهای آشپزخانه، یخچال و فریزر و 100٪ مواقع "تمیز خوردن"، دستور العملی برای فاجعه برای اکثر مردم است. و این به این دلیل است که این رویکرد به طور ناخودآگاه شما را در یک ذهنیت رژیم غذایی محدود قرار می دهد، که می دانید باعث شکست می شود.

به جای اینکه هرگز تنقلات مورد علاقه خود را نخورید، وعده های غذایی خود را کاهش دهید و فقط چند بار در هفته آنها را بخورید. به جای تلاش برای کاهش ده پوند در ماه، به کاهش وزن یک پوند در هفته فکر کنید. به جای برنامه ریزی برای پیاده روی یک ساعته در روز، ۱۵ دقیقه پیاده روی سریع را در نظر بگیرید.تسلط به زبان انگلیسی در سال 2022

هرچه تغییرات شما دست یافتنی تر و واقعی تر باشد، شانس بیشتری برای انجام مداوم آنها خواهید داشت. به محض اینکه یکنواخت شوید، به طور طبیعی بر روی آنها خواهید ساخت. بنابراین، پیاده روی یک ساعته که ممکن است در ابتدای سال غیرواقعی باشد، تا پایان سال بیهوده خواهد بود.


برچسب: رژیم غذایی،تناسب اندام،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۴۶ توسط:minarostami1401 موضوع: نظرات (0)